📅 Termin: 14-15 Czerwiec 2025 r.

📍 Miejsce: Plaża w Brzeźnie wejście 54

1. TERMIN I MIEJSCE

  • Regaty odbędą się w dniach 14-15.06.2025 r. w Gdańsku (Plaża Brzeźno, wejście nr. 54).
  • Regaty zostaną rozegrane na 2 pasmach toru.

2. KIEROWNICTWO I ORGANIZACJA REGAT

Organizatorzy:

  • Organizatorem zawodów jest AZS Centralny Ośrodek Sportu Akademickiego w Gdańsku we współpracy z Fundacją Rozwoju Sportów Wodnych pod nadzorem merytorycznym Polskiego Związku Towarzystw Wioślarskich.
  • Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego – Rafał Zakrzewski
  • Biuro Zawodów – Agnieszka Korol
  • Komisję Sędziów powołuje PZTW.

Komisja Sędziowska:

  • Sędzia Główny
  • Starszy Sekretarz
  • Starszy Sędzia Komisji Kontroli
  • Przedstawiciel PZTW

3. PROGRAM REGAT

Sobota – 14.06.2025

  • Sesja treningowa (na łodziach zapasowych) zaplanowana jest w godzinach 08:00-09:45

    • Jedna sesja treningowa dla jednej osady wynosi 15 min.
    • Obowiązujący ruch po torze podczas sesji treningowej: „Po kwadracie”.
  • Rozpoczęcie pierwszej rundy wyścigów: 10:00 – dokładny czas startów zostanie podany po zamknięciu zgłoszeń.

    • Kolejność startów wg kategorii wiekowych: Juniorzy, Seniorzy.
    • Eliminacje czasowe (TT1 i TT2),
    • Przedbiegi (H),
    • Rundy Pucharowe (KR),
    • Repasaże (R).

Niedziela – 15.06.2025

  • Rozpoczęcie pierwszej rundy wyścigów: 09:00 – dokładny harmonogram startów zostanie podany po zamknięciu zgłoszeń.

    • Kolejność startów wg kategorii wiekowych: Juniorzy, Seniorzy.
    • Ćwierćfinały (QF),
    • Półfinały (SF),
    • Finały (F).
  • Dekoracja zwycięzców w konkurencjach C1x i C2x Mix.

Dodatkowe informacje

  • Dla zapewnienia bezpieczeństwa zawodników, w przypadku niekorzystnej prognozy pogody na którykolwiek z dni zawodów, Organizator w porozumieniu z Komisją Sędziowską zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu regat. Może to oznaczać przeniesienie wszystkich wyścigów na jeden dzień – w pełnym formacie kwalifikacji (Załącznik) lub w wersji skróconej.
  • Jeśli jeden z dni zawodów zostanie odwołany, klasyfikacja w danej konkurencji i kategorii wiekowej zostanie ustalona na podstawie średniego czasu uzyskanego we wszystkich rozegranych startach. Zwycięzcami zostaną zawodnicy z najlepszymi wynikami czasowymi.

Konkurencje i kategorie wiekowe dla I i II Pucharu Polski

 

4. WARUNKI UCZESTNICTWA

 

Kwalifikacje do reprezentacji Juniorów

  • Selekcja do reprezentacji juniorów w wioślarstwie morskim na sezon 2025 obejmuje dwa etapy:

    • I etap selekcji: Podstawą pierwszego etapu kwalifikacji będą wyniki uzyskane podczas dwóch edycji Pucharu Polski w Wioślarstwie Morskim w Gdańsku. Na podstawie zdobytych punktów zostaną wyłonione grupy zawodniczek i zawodników powołanych do centralnego szkolenia przygotowującego do startów w zawodach międzynarodowych.
    • II etap selekcji: Drugi etap odbędzie się podczas trzeciej edycji Pucharu Polski w sierpniu 2025 roku. Jego realizacja zależy m.in. od poziomu sportowego zaprezentowanego przez kandydatów w zawodach międzynarodowych. Na podstawie łącznej punktacji z trzech edycji Pucharu Polski oraz wyników zawodów międzynarodowych, Dyrektor Sportowy PZTW oraz pion szkolenia zarekomendują skład reprezentacji na Mistrzostwa Europy Juniorów (Manavgat, Turcja). Decyzje dotyczące udziału w Mistrzostwach Świata Juniorów (Rio de Janeiro, Brazylia) będą podejmowane na podstawie wyników uzyskanych podczas ME Juniorów.
  • Prawo startu w zawodach międzynarodowych (MEJ, MŚJ):

    • 1x juniorek (KJ) i 1x juniorów (MJ) – najlepsze osady klubowe wyłonione zgodnie z zasadami kwalifikacji.
    • 2x Mix – osady klubowe i międzyklubowe, wyłonione zgodnie z zasadami kwalifikacji, muszą startować w niezmiennym składzie osobowym.
  • Szczegółowe informacje zawarte są w dokumencie: Zasady kwalifikacji – Beach Sprint Juniorzy 2025 (PZTW).

Kwalifikacje do reprezentacji Seniorów

  • Selekcja do reprezentacji seniorów w wioślarstwie morskim na sezon 2025 odbywa się na podstawie startów kontrolnych w trzech edycjach Pucharu Polski w Wioślarstwie Morskim. Kandydaci muszą wziąć udział we wszystkich trzech edycjach, a ich wyniki finałowe (w jedynkach i dwójkach) będą podstawą stworzenia rankingu.
  • Zasady kwalifikacji:

    • Do reprezentacji mogą zostać powołani zawodnicy zajmujący miejsca w czołowej ósemce rankingu.
    • W uzasadnionych przypadkach dopuszczone są wyjątki od obowiązku startu – za zgodą Pionu Szkolenia lub Dyrektora Sportowego.
    • W przypadku równej liczby punktów, decyduje bilans bezpośredniej rywalizacji.
    • Składy osad wieloosobowych mogą być modyfikowane przez Dyrektora Sportowego na podstawie wyników, testów trenerskich oraz badań wydolnościowych.
  • Prawo startu w zawodach międzynarodowych (ME, MŚ):

    • CK 1x (kobiety), CM 1x (mężczyźni), C Mix 2x – osady wyłonione na podstawie wyników selekcji. W konkurencji C Mix 2x dopuszczone są zarówno osady klubowe, jak i międzyklubowe (w niezmiennym składzie).
    • Składy osad reprezentacyjnych są zatwierdzane przez Zarząd PZTW na wniosek Pionu Szkolenia.
  • Szczegółowe informacje zawarte są w dokumencie: Zasady kwalifikacji – Beach Sprint Seniorzy 2025. (PZTW).

Kwalifikacje do Regat Nadziei Olimpijskich dla Juniorów Młodszych

  • Wyścigi kwalifikacyjne do Regat Nadziei Olimpijskich dla juniorów młodszych w konkurencjach: U.16 CJW 1x, U.16 CJM 1x oraz U.16 CJ Mix 2x odbędą się w dniach 29-31 sierpnia 2025 roku w Gdańsku.
  • Biegami kontrolnymi do reprezentacji narodowej będą wyścigi rozgrywane w formule Eliminacji Czasowych (TT).
  • Osady, które w TT zajmą miejsca 1–3, będą reprezentować Polskę w Regatach Nadziei Olimpijskich, natomiast zawodnicy z miejsc 4 i dalszych rywalizować będą w Regatach o Puchar Prezesa Polskiego Związku Towarzystw Wioślarskich (PZTW).
  • Zgłoszenia do biegów kontrolnych oraz Regat o Puchar Prezesa należy przesyłać poprzez wypełnienie formularza online o nazwie “ENTRY FORM Beach Sprint Olympic Hopes 2025”. Link do formularza znajduje się w punkcie 6 niniejszego regulamin

5. INFORMACJE O WYŚCIGACH I SYSTEMIE KLASYFIKACJI

Trasa wyścigu

  • Trasa wyścigu obejmuje kolejno: odcinek lądowy, odcinek wodny i odcinek lądowy.

    • Tor przeznaczony jest do jednoczesnego startu 2 osad.
    • Pierwsza część trasy obejmuje odcinek lądowy od linii startu/mety do linii brzegowej, o długości od 10 do 50 m.
    • Druga część trasy obejmuje serię trzech boi ustawionych w jednej linii na każdym torze, z czego pierwsza boja umieszczona jest w odległości około 85 m od linii brzegowej, druga oddalona jest o następne ok. 85 m, a trzecia o kolejne ok. 80 m.
    • Trzecia część trasy obejmuje odcinek lądowy o długości od 10 do 50 m od linii brzegowej do linii startu/mety.

Forma wyścigu

  • Przy Eliminacjach Czasowych (TT): “Po kwadracie” – Rysunek nr. 1 do Regulaminu

    • Dystans < wyścig będzie składać się z biegu po plaży na odcinku ok. 50 m, tj. od linii startu do linii brzegowej, następnie przewiosłowanie łodzią (slalomem) odcinka ok. 250 m od plaży do boi nawrotu nr 1 (tor 2) i 20 m do boi nawrotu nr 2 (tor 1), jej opłynięcie i powrót: ok. 250 m wyścigu łodzi oraz ok. 50 m biegu od linii brzegowej do linii mety.
    • Uwaga! Flagę należy obiec zarówno w kierunku do wody 🚩, jak i wracając 🚩.
  • W Przedbiegach (H), Rundach Pucharowych (KR), Repasażach (R), Ćwierćfinałach (QF), Półfinałach (SF) i Finałach (F): “Slalom od startu / na wprost do mety” – Rysunek nr. 2 do Regulaminu

    • Dystans < wyścig będzie składać się z biegu po plaży na odcinku ok. 50 m, tj. od linii startu do linii brzegowej, następnie przewiosłowanie łodzią (slalomem) odcinka ok. 250 m od plaży do boi nawrotu (pozycje boi to: 85 m + 85 m + 80 m), jej opłynięcie i powrót: ok. 250 m wyścigu łodzi oraz ok. 50 m biegu od linii brzegowej do linii mety.
    • Uwaga! Po starcie bieg w kierunku wody odbywa się na wprost, natomiast w drodze powrotnej należy obiec flagę 🚩.

  • Linia startu/mety na plaży będzie trwale i wyraźnie oznaczona.

Start Wyścigu

  • Wszystkie łodzie muszą znajdować się w wodzie, trzymane przez członków załogi (z wyjątkiem jednoosobowych łodzi C1x), oraz maksymalnie dwóch pomocników na łódź.
  • Wszyscy wioślarze (z wyjątkiem biegacza każdej załogi) muszą stać w wodzie obok swojej łodzi i nie mogą wchodzić na nią przed sygnałem startu.
  • Każda załoga wyznacza jednego wioślarza jako biegacza – może to być inna osoba na starcie i na mecie.
  • W przypadku osad mieszanych biegacz na starcie i biegacz na mecie muszą być różnych płci.
  • Starter wydaje polecenie przygotowania się do startu, po czym załogi ustawiają swoje łodzie w linii. Sędzia Startowy jest jedynym sędzią oceniającym prawidłowe ustawienie łodzi.
  • Każda załoga jest zobowiązana do unikania kolizji z innymi łodziami. W przypadku zakłócenia startu należy podjąć odpowiednie działania zapobiegawcze i stosować się do poleceń Startera lub innego Sędziego.
  • Załoga, która zakłóci start innym uczestnikom, może zostać ukarana. Możliwe sankcje to między innymi: Ostrzeżenie, Kara czasowa, Dyskwalifikacja.

Obsługa Łodzi – Trzymacze (Pomocnicy)

  • Obowiązki i wymagania dotyczące obsługi łodzi

    • Każda załoga może mieć maksymalnie dwóch pomocników. W przypadku niesprzyjających warunków pogodowych każda załoga ma prawo wyznaczyć trzeciego pomocnika, jeśli organizatorzy i Sedzia Główny uznają to za konieczne.
    • Pomocnicy mogą kierować swoją załogą za pomocą gestów i ruchów ciała, przekazując werbalne i wizualne wskazówki dotyczące sterowania
    • Pomocnicy nie mogą wchodzić do wody głębiej niż na poziom ramion (stojąc na dnie morskim).
    • Pomocnicy muszą nosić jednolite stroje lub kamizelki odblaskowe zgodne z przepisami dotyczącymi identyfikacji i wyraźnie odróżniające się od ubioru załogi.
  • Rola i odpowiedzialność pomocników:

    • Każda załoga jest zobowiązana do zapewnienia własnych pomocników – organizatorzy nie dostarczają obsługi łodzi, a odpowiedzialność za ich obecność spoczywa wyłącznie na załodze.
    • Ich zadaniem jest wspieranie załogi podczas odpływania i przybijania do brzegu, aby zmniejszyć ryzyko uszkodzenia łodzi lub odniesienia obrażeń.
    • Pomocnicy odpowiadają za bezpieczeństwo zawodników i sprzętu, utrzymując łódź w prawidłowej pozycji przed startem, szczególnie w trudnych warunkach (wiatr, fale, prądy).
    • Pomocnicy znajdujący się przy zawodnikach mogą pomagać w rozpędzaniu łodzi poprzez wypchnięcie jej w głąb morza w momencie startu, natomiast wszelkie inne działania dające załodze przewagę są surowo zabronione.
    • Współpracują z sędziami, aby zapewnić sprawiedliwy i płynny start. Mogą komunikować się z zawodnikami w celu potwierdzenia gotowości, ale nie mogą też wykonywać żadnych ruchów, które mogłyby zmienić pozycję łodzi po jej ustawieniu do startu. Oznacza to, że nie wolno:

      • przesuwać lub obracać łodzi po tym, jak została ustawiona przez sędziego,
      • trzymać łodzi dłużej, niż jest to konieczne do stabilizacji przed startem.
    • W przypadku nieprawidłowego ustawienia łodzi lub problemów ze startem pomocnicy mogą interweniować wyłącznie na polecenie sędziów, a ich działania muszą być szybkie i skuteczne, aby uniknąć opóźnień w harmonogramie zawodów.
    • W przypadku finiszu, gdy łódź wraca na brzeg, obsługujący (będący członkami zespołu lub wolontariuszami organizatora) mogą „łapać” łódź, aby spowolnić jej ruch, a jeden z członków załogi wysiada i biegnie do linii mety.

Powrót Załogi po Biegu na Plaży

  • Po ukończeniu biegu na plaży i przekroczeniu linii mety przez biegacza załoga powinna niezwłocznie wrócić do łodzi, aby pomóc w jej zabezpieczeniu i usunięciu z obszaru finiszu.
  • Pozostali członkowie załogi, którzy nie byli biegaczami, powinni zachować czujność i gotowość do działania, aby uniknąć kolizji z innymi łodziami oraz zapewnić płynność ruchu na plaży.
  • Po powrocie do łodzi załoga, wspólnie z pomocnikami, musi szybko usunąć łódź ze strefy wpłynięcia na plażę, aby nie przeszkadzała innym załogom kończącym wyścig.
  • Każda załoga jest odpowiedzialna za sprawne opuszczenie obszaru mety, aby zapewnić bezpieczeństwo i nie zakłócać przebiegu kolejnych wyścigów.
  • Załogi powinny stosować się do poleceń organizatorów i sędziów, którzy mogą wskazywać kierunek i sposób opuszczania obszaru finiszu.
  • W przypadku potrzeby pomocy w wyniesieniu łodzi na brzeg, załoga może współpracować z innymi drużynami lub wolontariuszami organizatora.

Format zawodów i zasady klasyfikacji

  • Kolejność startów osad w eliminacjach czasowych (TT) zostanie rozlosowana na zebraniu delegatów, w pierwszym dniu zawodów.
  • Tory dla wszystkich wyścigów jeden na jednego po pierwszej rundzie:

    • Załoga z najszybszym czasem w poprzedniej rundzie będzie miała pierwszeństwo w wyborze toru, którego użyje.
    • Załoga, której poprzednia runda była repasażem, nie będzie miała pierwszeństwa w wyborze toru.
    • Wszystkie załogi powinny wskazać preferowany tor co najmniej 10 minut przed rozpoczęciem rundy wyścigów.
    • Jeśli załoga z pierwszeństwem nie zgłosi preferowanego toru, załoga bez pierwszeństwa otrzyma swój wybór.
    • Wybór dokonany przed ćwierćfinałem będzie obowiązywał również w półfinale i finale, z wyjątkiem sytuacji, gdy cały cykl podzielony jest na dwa dni.
  • Po zakończeniu fazy eliminacyjnej (TT1, TT2) i wyłonieniu osad do dalszej rywalizacji, wyścigi rozgrywane są według programu godzinowego na dwóch torach, bez przerw na odpoczynek między wyścigami.
  • Rywalizacja obejmuje Przedbiegi (H), Rundy Pucharowe (KR), Repasaże (R), Ćwierćfinały (QF), Półfinały (SF) i cztery Finały (FA-FD).
  • Finał o miejsca 3 i 4 odbywa się przed finałem o miejsca 1 i 2, natomiast finały o miejsca 5-8 mogą być rozgrywane w dowolnej kolejności.
  • W przypadku 10 do 15 zgłoszeń:
    Końcowa klasyfikacja na miejscach 9–15 jest ustalana na podstawie średniego czasu uzyskanego w Eliminacjach Czasowych (TT) i Repasażach (R).
  • W przypadku 16 lub więcej zgłoszeń:
    Końcowa klasyfikacja na miejscach 9 i kolejnych jest ustalana na podstawie średniego czasu uzyskanego w Eliminacjach Czasowych (TT) i Rundach Pucharowych (KR).

6. ZGŁOSZENIA DO REGAT

Ogólne informacje

  • Zgłoszenia do regat dokonują kluby wyłącznie poprzez FORMULARZE online (linki do formularzy poniżej). Zgłoszenia w innej formie nie będą przyjmowane. Termin zgłoszeń upływa 30.05.2025 r. (piątek), godz. 23:45.
  • Zgłoszenia po terminie: Zgłoszenia dokonane po terminie określonym w regulaminie szczegółowym regat mogą być przyjęte do 7 dni przed zebraniem delegatów po dokonaniu dodatkowej opłaty, zgodnej z WIS (pkt 3 rozdział 4). W tym celu należy się również skontaktować z Biurem Zawodów Agnieszka Korol.
  • Zmiany w osadach i wycofania: Wszystkie zmiany w osadach oraz wycofania muszą być zgłaszane zgodnie z zasadami określonymi w regulaminach szczegółowych regat.
  • Przedstawiciel klubu: Każdy klub zobowiązany jest do wyznaczenia jednego przedstawiciela (delegata), który zostanie zgłoszony na początku zebrania delegatów. Tylko ten delegat ma prawo reprezentować klub we wszystkich sprawach organizacyjnych i sędziowskich, w tym do zgłaszania zmian, odbioru programów i wyników, wnoszenia protestów oraz przedstawiania dokumentów zawodników.

Koszt uczestnictwa w zawodach

  • Koszty: Kluby wioślarskie zgłaszające osady do regat ponoszą wszystkie związane z tym koszty samodzielnie organizują zakwaterowanie i wyżywienie dla zawodników.
  • Wysokość wpisowego: W regatach centralnych oraz mistrzostwach Polski wynosi 50 zł za każdego zawodnika zgłaszanego do każdej konkurencji.
  • W regatach centralnych za dodatkowe zgłoszenie po wyznaczonym w regulaminie zawodów terminie (do 3 godz. przed zebraniem delegatów) wynosi 150 zł za każdego zgłoszonego zawodnika do każdej konkurencji.
  • Brak zwrotu wpisowego: Wpisowe do regat nie podlega zwrotowi niezależnie od przyczyn.
  • Wpłata wpisowego: Wpłata wpisowego powinna być uiszczona na konto bankowe PZTW
    ( n/k
    62 1600 1286 1846 1296 3000 0001 ) bezpośrednio po dokonaniu zgłoszenia do zawodów, w terminie podanym w regulaminie imprezy, tj. do 30 maja 2025 roku.
  • Brak wpłaty: Brak wpłaty wpisowego spowoduje nieprzyjęcie zgłoszenia osady i jej nieumieszczenie na listach startowych, a także wszystkie wynikające z tego

Linki do Formularzy Zgłoszeń

 

REJESTRACJA 🔹KA&KB/MA&MB🔹
I Puchar Polski

LINK do Formularza
Microsoft Forms

 

REJESTRACJA
🔸KJ/MJ🔸
I Puchar Polski

LINK do Formularza
Microsoft Forms

 

ENTRY FORM
Beach Sprint
Olympic Hopes 2025

LINK do Formularza
Microsoft Forms

 

7. PUNKTACJA

 

Punktacja I i II Pucharu Polski dla Juniorów i Seniorów

  • Punktacja startów w zawodach I i II Pucharu Polski wioślarstwa morskiego w sezonie 2025 sporządzona zostanie według poniższej tabeli.

 

Miejsce 1 – 8 ptk
Miejsce 2 – 6 ptk
Miejsce 3 – 5 ptk
Miejsce 4 – 4 ptk
Miejsce 5 – 3 ptk
Miejsce 6 – 2 ptk
Miejsce 7 – 1 ptk

 

Punktacja III Pucharu Polski dla Juniorów i Seniorów

  • Punktacja startów w zawodach III Pucharu Polski wioślarstwa morskiego w sezonie 2025 sporządzona zostanie według poniższej tabeli.

 

Miejsce 1 – 12 ptk
Miejsce 2 – 9 ptk
Miejsce 3 – 7 ptk
Miejsce 4 – 6 ptk
Miejsce 5 – 4 ptk
Miejsce 6 – 3 ptk
Miejsce 7 – 2 ptk

 

  • Punkty liczone są dla każdej osady osobno – dla C1x i C2xMix (*) w kategoriach: junior oraz senior.
  • Punktowane są wszystkie sklasyfikowane załogi na miejscach 1-7 bez względu na ilość startujących osad.
  • Punkty liczone są dla każdej pierwszej osady z danego klubu, w danej konkurencji, co oznacza, że:

    • każda druga i kolejna osada z tego samego klubu NIE punktuje (punkty te nie będą przyznawane innym klubom uczestniczącym w danej edycji zawodów),
    • punkty NIE będą też przyznawane innym osadom spoza pierwszej siódemki.
  • Zwycięzcą Pucharu Polski w Wioślarstwie Morskim dla poszczególnych kategorii łodzi zostaje klub, który zdobędzie najwięcej punktów pucharowych w danej kategorii łodzi po zakończeniu ostatniej edycji Pucharu Polski w danym roku.
  • Zwycięzca Pucharu Polski w Wioślarstwie Morskim dla konkretnej kategorii łodzi na dany rok otrzymuje ufundowany przez PZTW Puchar.

Równe punkty (*)

  • W przypadku, gdy więcej niż jeden klub uzyska po zakończeniu pierwszej edycji zawodów taką samą liczbę punktów (w kategorii junior i senior) tytuł zwycięzcy pierwszego Pucharu Polski w Wioślarstwie Morskim zostaje przyznany klubowi, który zdobędzie większą liczbę miejsc pierwszych;
  • W przypadku nierozstrzygnięcia remisu w powyższy sposób, zwycięzcą zostanie klub, który zdobędzie większą liczbę miejsc drugich;
  • Jeśli to nadal nie rozstrzygnie remisu, zwycięzcą zostanie klub, który zdobędzie większą liczbę miejsc trzecich;
  • Jeśli to nadal nie rozstrzygnie remisu, przyznane zostanie zwycięstwo ex aequo.

Klubowy Zwycięzca Pucharu Polski w Wioślarstwie Morskim

  • Po zakończeniu każdej edycji Pucharu Polski w Wioślarstwie Morskim w danym roku, klub który zgromadził w danej edycji zawodów najwięcej punktów pucharowych we wszystkich kategoriach łodzi zostaje zwycięzcą Pucharu Polski w Wioślarstwie Morskim danej edycji.
  • Zwycięzca Pucharu Polski w Wioślarstwie Morskim danej edycji otrzymuje ufundowany przez PZTW Puchar.
  • Po zakończeniu wszystkich edycji Pucharu Polski w Wioślarstwie Morskim w danym roku, klub który zgromadził we wszystkich edycjach zawodów najwięcej punktów pucharowych we wszystkich kategoriach łodzi zostaje zwycięzcą Pucharu Polski w Wioślarstwie Morskim w danym roku.
  • Zwycięzca Pucharu Polski w Wioślarstwie Morskim w danym roku otrzymuje ufundowany przez PZTW Puchar.

8. NAGRODY

  • Za pierwsze trzy miejsca I Pucharu Polski zawodnicy i zawodniczki w kategoriach Junior oraz Senior otrzymują medale.
  • Klubowy zwycięzca pierwszej edycji Pucharu Polski w Wioślarstwie Morskim, wyłoniony na podstawie zebranych punktów (w kategorii Junior i Senior), otrzymuje Puchar ufundowany przez PZTW (*).

9. INFORMACJE DODATKOWE

  • Wycofania z C1x oraz wycofania i zmiany w składach C2xMix można dokonywać:

    • do dnia 30 maja 2025 r, do godz 23:45 bezpośrednio w Formularzu zgłoszenia (jeśli został on wcześniej zapisany w systemie MS),
    • do 1 godziny przed zebraniem delegatów emailem do Agnieszka Korol lub w Biurze Zawodów.
  • Zebranie delegatów i losowanie kolejności startów do eliminacji czasowej (TT) odbędzie się w miejscu rozgrywania zawodów (Plaża Brzeźno, wejście nr. 54), w dniu 14.06.2025 r. o godz. 08.30.
  • Program eliminacji czasowych będzie:

    • wywieszony na tablicy informacyjnej w miejscu rozgrywania regat,
    • wysłany na WhatsApp’e (👇) po zebraniu delegatów.
  • Zawody organizowane są zgodnie z zapisami WRS.
  • Sprzęt do startu:

    • łodzie typu C1x i C2x zapewnia organizator,
    • wiosła każdy klub organizuje we własnym zakresie.
  • Podczas zawodów zawodnicy powinni posiadać stroje sportowe z nazwą reprezentowanego klubu.

Informacje dla Sędziów

  • Powołania na zawody będą wysyłane do sędziów przez PZTW na indywidualne adresy e-mail do końca kwietnia.
  • Zapotrzebowanie na noclegi należy przesłać do organizatora za pośrednictwem WhatsApp lub na adres e-mail Agnieszka Korol. 
  • Zebranie sędziów odbędzie się 14.06.2025 r. o godz. 08:00 w miejscu zawodów (Plaża Brzeźno, wejście nr. 54).
  • Strój sędziowski obowiązujący podczas zawodów to: błękitna polówka, szare spodenki/spodnie/spódnica oraz obuwie sportowe/buty “do wody”.

Uwaga!

Zgodnie z Wioślarskim Regulaminem Sportowym (pkt. 5.4) zawodnik uczestniczący w regatach, pod karą niedopuszczenia do startu, musi posiadać aktualną licencję oraz aktualne zaświadczenie lekarskie, stwierdzające jego zdolność do startu.

 

ZAŁĄCZNIK do Regulaminu Regat – SYSTEM KWALIFIKACJI NA 2 TORACH – WIOŚLARSKIE SPRINTY PLAŻOWE

TT- Eliminacje Czasowe
KR – Runda Pucharowa
H – Przedbieg
R – Repasaż
QF – Ćwierćfinał
SF – Półfinał
F – Finał